Chilijczyk już wygrał Tour de France!

Chilijczyk już wygrał...
Najważniejszy wyścig kolarski w roku rozpocznie się na początku lipca. Dziś śmiało można stwierdzić, że poznaliśmy już jednego ze zwycięzców - zostało nim chilijskie wino Cono Sur, które będzie oficjalnym sponsorem Tour de France.

Wybór nie spodobał się francuskim winiarzom, którzy zapowiedzieli blokadę wyścigu na francuskim odcinku trasy. 

Decyzja o współpracy sponsorskiej zapadła już dawno, jednak śmiało można powiedzieć, że im bliżej wyścigu, tym emocje są większe. Winiarze z południa Francji planują zablokować przejazd kolarzy. Miłośnicy Tour de France i sami kolarze czekają na rozwój sytuacji. Wszyscy wierzą, iż duch sportowy zwycięży. Taką samą nadzieję wyrażają przedstawiciele Cono Sur w Polsce – Cono Sur to marka, której wartości idealnie współgrają z wartościami przyświecającymi Tour de France. Dla Cono Sur rower stał się symbolem będącym wyrazem szacunku dla pracowników oraz ich zaangażowania w proces tworzenia doskonałego wina, który przejawia się w poszanowaniu środowiska naturalnego. Cieszymy się, iż marka Cono Sur, której jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce została dostrzeżona przez organizatorów tak prestiżowego wyścigu jak Tour de France. Wierzymy, że wszelkie nieporozumienia zostaną zażegnane i ostatecznie wspólnie będziemy świętować to najważniejsze w świecie kolarskim wydarzenie - mówi Patrycja Sikorska, brand manager marki Cono Sur, z firmy TiM S.A, która jest wyłącznym dystrybutorem wina Cono Sur w Polsce. 

Organizatorzy wyścigu Tour de France, chcąc uspokoić francuskich producentów win, zorganizowali spotkanie, na którym złożona została im propozycja współpracy. Francuzi otrzymali możliwość zaprezentowania swoich produktów, jednak jedynie w czasie przygotowań do wyścigu. Propozycja została odrzucona. 

Producenci Cono Sur odcinają się od kontrowersji i wolą skupić się na pozytywnych emocjach - Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, iż możemy być oficjalnym sponsorem tak ważnego wydarzenia. Wyścig Tour de France jest największym wyścigiem kolarskim, który odbija się szerokim echem na całym świecie. Jesteśmy szczęśliwi, że możemy być kojarzeni z tego typu wydarzeniem, które idealnie współgra z naszymi markami – mówi Adolfo Hurtado, Dyrektor Generalny i Główny Winemaker winiarni Cono Sur i zdradza genezę współpracy z Tour de France - Cono Sur to wino ekologiczne, które ściśle koresponduje z ideą jazdy na rowerze. Co ciekawe, pracownicy zajmujący się uprawą Cono Sur, przemierzają winnice na rowerach, bo właśnie rower to sztandarowy znak firmy, który jest symbolem pasji i poszanowania dla natury - wyjaśnia Adolfo Hurtado.






Zobacz także:
Tour de France: Froome triumfuje drugi raz z rzędu! Tour de France: 20. etap padł łupem Izagirre Tour de France: Bardet wygrywa 19. etap Tour de France: lider zwycięzcą "czasówki" Tour de France - wino zamiast bidonu! Tour de France: Majka trzeci w 17. etapie!

Wasze komentarze
Skomentuj
Dodaj komentarz


O nas | Redakcja | Praca | Partnerzy | Reklama | Kanały RSS |