Lech Poznań partnerem kierunku „Zarządzanie, marketing i analityka w sporcie”

Już w październiku na Uniwersytecie SPWS ruszy nowy kierunek studiów podyplomowych - zarządzanie, marketing i analityka w sporcie.

Kolejorz jako partner specjalizacji będzie dzielił się swoim doświadczeniem z zakresu prowadzenia klubu sportowego. Chcesz zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności, by wyróżniać się na rynku pracy? Te studia są właśnie dla Ciebie!

Korzystaj z doświadczenia najlepszych

Poznański klub jest największą organizacją sportową w Wielkopolsce, a losami Lecha interesują się ponad trzy miliony mieszkańców naszego województwa. Wiodąca pozycja Kolejorza w polskiej piłce to efekt wprowadzania wielu innowacyjnych rozwiązań w zakresie organizacji oraz zarządzania klubem.

Teraz największy wielkopolski klub chce podzielić się swoją wiedzą i przyczynić do rozwoju całego środowiska sportowego, dlatego słuchacze będą mogli u źródła dowiedzieć się jak wygląda zarządzanie czołowej drużyny piłkarskiej w kraju. To okazja dla każdego pasjonata futbolu, aby poszerzyć swoją wiedzę i uczyć się od najlepszych w dziedzinie sportu.

Lech Poznań, klub z długoletnimi tradycjami i wieloma sukcesami stawia sobie za cel dzielenie się wiedzą z mniejszymi klubami sportowymi w Wielkopolsce. - Zdajemy sobie sprawę z tego, że jako największy klub w Wielkopolsce jesteśmy wzorem dla wielu organizacji sportowych z całego województwa. Dlatego naszym zadaniem jest szerzenie jak najlepszych wzorców. Czujemy odpowiedzialność, żeby rozwijać kadry zarządzające sportem w naszym regionie - mówi Sebastian Starczewski, dyrektor marketingu i komunikacji Lecha Poznań oraz kierownik merytoryczny studiów.

Postaw na rozwój

Studia podyplomowe „Zarządzanie, marketing i analityka w sporcie” skierowana są do świata sportowego (działaczy, pracowników, rzeczników prasowych organizacji sportowych oraz do samych sportowców), absolwentów studiów wyższych oraz osób chcących specjalizować się w dziedzinach analityki, marketingu i zarządzania w sporcie.

Program studiów obejmuje 212 godzin, a zajęcia poprowadzą eksperci w swoich dziedzinach, którzy posiadają doświadczenie w zarządzaniu, marketingu i analityce sportowej, a także w pracy akademickiej. Wśród kadry znajdują się m.in.: dyrektor marketingu i komunikacji Lecha Poznań Sebastian Starczewski, analityk sportowy Paweł Chmielowski, dziennikarz „Gazety Wyborczej” Radosław Nawrot, dziennikarz Radia Merkury Grzegorz Hałasik, prawnik Paweł Kokot, ekspert ds. wizerunku i komunikacji kryzysowej Sebastian Drobczyński czy prezes SKLP Radosław Majchrzak.





Zobacz także:
Wołodymir Kostewicz piłkarzem "Kolejorza" Kostewicz na testach w Lechu Puchacz podpisał nowy kontrakt z Lechem Oskar dla Lecha - umowa z nowym przewoźnikiem podpisana Serafin z nowym kontraktem w Poznaniu Bjelica chce odbudować kolejnego napastnika "Kolejorza"

Wasze komentarze
Skomentuj
Dodaj komentarz


O nas | Redakcja | Praca | Partnerzy | Reklama | Kanały RSS |