Ruszył nabór do Bobby Teamu! Zgłoś się i rozwijaj swoją sportową pasję!

Pasja, energia, dynamizm to atrybuty, na które stawia Bobby Burger, pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni.

Jeśli szukasz stabilnej marki, która pomoże Ci rozwinąć skrzydła - mamy dobrą wiadomość. Właśnie ruszył nabór do Bobby Teamu, inicjatywy wspierającej pasję młodych ludzi. Zgłoś się!

Bobby Burger to marka tworzona z myślą o aktywnych i dynamicznych osobach, którym pomaga realizować ich pasję m.in. poprzez autorską inicjatywę Bobby Team. - Bobby Burger wspiera mnie głównie poprzez pomoc w realizacji i promocji moich projektów. Są pomocni na każdym etapie moich działań, gdzie często sami wychodzą z inicjatywą. Co ważne, oprócz pełnego wsparcia mam też pełną swobodę, a to mega nakręca do działania. Oczywiście wspierają mnie również finansowo, co umożliwiło mi m.in. wyjazd na Mistrzostwa Świata - mówi Dawid Rząca z Bobby Teamu, mountainboardzista, kilkukrotny mistrz Polski, finalista Mistrzostw Świata i wielokrotny zwycięzca zawodów w Polsce, Niemczech i Słowenii.

Bobby Team skupia młodych ludzi, dla których sport jest prawdziwą pasją. - To pozwala na wymianę doświadczeń i wzajemne uczenie się. Doceniam również fakt, że Bobby Burger jest otwarty na niszowe sporty, co jest bardzo rzadko spotykane w Polsce - dodaje Dawid Rząca.

Właśnie ruszył nabór do Bobby Teamu, z którym dotychczas były związane takie osoby jak m.in. Oskar Gollob (żużel), Kamil Holka (boks) czy Rafał Zysu Szymkiewicz (breakdance). By do niego dołączyć wystarczy odezwać się na adres e-mail: team@bobbyburger.pl . - Bobby Team to miejsce dla ludzi, którzy nie boją się wyzwań i oczekują od życia czegoś więcej. Jeżeli uważasz się za taką osobę to śmiało wyślij swoje zgłoszenie i na pewno razem zrobimy coś kozackiego! - przekonuje Piotrek Krajewski, mistrz Polski Dirt Jumping, jedyny reprezentant Polski, który na swoim koncie ma zaliczenie największych i najsłynniejszych tras rowerowych świata: Red Bull JoyRide oraz The Backwoods w Coast Gravity Parku, związany z Bobby Teamem trzeci już rok.

Marka od początku mocno akcentuje swoją obecność w kulturze miejskiej. - Szukamy młodych, aktywnych w życiu, jak i w social mediach osób, które tak jak my lubią wielkomiejski gwar. Wymagania? Czekamy na zgłoszenia od wszystkich, którzy sukcesywnie rozwijają swoją sportową pasję i zarażają nią innych. Jako Bobby Burger, chcemy dawać im siłę i energię do realizacji planów. A siłę i energię dajemy między innymi z tego, co mamy najlepsze - naszych burgerów - mówi Dorota Żurkowska, R&D Manager w Bobby Burger, koordynator projektu Bobby Team. - Przeanalizujemy każde zgłoszenie, a dokładne warunki współpracy omówimy podczas spotkania. Jednak od razu zaznaczę, że miejsce zamieszkania w jednym z miast, w którym znajduje się nasz lokal jest tu niemal kluczowe - dodaje Dorota Żurkowska. 

Bobby Burger jest pierwszą i zarazem największą polską siecią burgerowni. Obecnie posiada 34 lokale w 13 polskich miastach, a ich liczba z roku na rok sukcesywnie wzrasta. Początki marki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później, przy ulicy Żurawiej, pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy. W ciągu kolejnych sześciu lat Bobby Burger na stałe wpisał się w gastronomiczne serca polskich miast. Od początku istnienia, marce przyświeca hasło: REAL FOOD, REAL PEOPLE - prawdziwe jedzenie dla prawdziwych ludzi.













Wasze komentarze
Skomentuj
Dodaj komentarz


O nas | Redakcja | Praca | Partnerzy | Reklama | Kanały RSS |